vineri, 19 decembrie 2008

pentru început...

... ar fi multe de spus. Nu sunt însă un foarte bun narator, nici orator. Am să încerc sa mă exprim însă prin imagini, folosind cuvinte numai ca o prelungire a poveştii vizuale a fiecărei fotografii.

Şi ca primă imagine, familiarizaţi-vă cu înprejurimile locuinţei mele: e ora 7 dimineaţa, toamna târziu sau iarna devreme; vremea nu s-a hotarât încă ce sa facă, să aducă îngheţ şi zăpezi sau să o mai ţină cu ploi mărunte şi interminabile. Profitând de această nehotărâre, soarele de dimineaţă îşi strecoară razele-i roşietice printr-o spărtură în nori. Doar 15 minute, atat cât să-mi înveselească ziua cu spectacolul natural pe care vi-l împărtaşrsc şi vouă în această forografie.
După aceea ploaia mocănească şi norii cenuşii au acaparat toată ziua.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Despre mine

Baia Mare, Maramureş, Romania
Născut la Baia Mare, Maramureş, România. Absolvent al Facultăţii de Chimie (1995) şi a Academiei de Muzică Gh. Dima (2007) ambele la Cluj. Pasionat de excursii si natură încă din copilărie; fotografia a venit puţin mai târziu, în adolescenţă, în principiu ca accesoriu în excursii, devenind în timp o pasiune la fel de importanta precum ieşirile în natură. Azi orice excursie fără un aparat foto la mine mi se pare inutilă.